25 Aralık 2011 Pazar

Behzat Ç. Yoldan Geçen Bir Adam

Son bölümde yani 45.Bölümde çalan şarkıyı bir bayan vokalist söylüyor. Hoşuma gitti. Hafiften Şebnem Ferah şarkılarına da benzetmedim değil..

İşte son bölümde çalan şarkının sözlerinin bir kısmı...

cebindeki taşları
kimden saklıyor
soruyor
bunun cezası neyse
çekilecek daha ne
şimdi herşeyi
düşünmemenin yeri
bunun cezası neyse
çekilecek daha ne
şimdi herşeyi
düşünmemenin yeri

Not : Şarkıyı bulamadığım için şimdilik paylaşamıyorum . Ancak bulur bulmaz videosunu bu yazının altına koyacağım..
Devamını gör...>>

4 Aralık 2011 Pazar

Behzat ç Suna : Mine Tugay

Behzat ç Suna : Mine TugayVaaay diyorum. Behzat ç'nin yanına yeni gelen kadınlardan olan Suna'yı dizide görünce şaşırdım. Oldukça başarılı bir oyuncu olduğunu (Suna'nın) oynadığı diğer dizi ve filmlerden bilirsiniz.

42.bölümde bir başkomiser olarak diziye katılan Suna'nın gerçek ismi Mine Tugay.



Yeni sezonda konular derinleştikçe dizideki oyuncuların ve özellikle de konukların diziye katılması bence behzat ç dizisini daha bir izlenir yapıyor.
Devamını gör...>>

Behzat ç Sait Kim ?

Harun'un yanına gelen ve bu bölümde gördüğümüz yeni karakterle Harun aynı devreden. Sait , Harun gibi bir cinayet polisi değil. Onun departmanı narkotik.Behzat ç'nin ileriki bölümlerinde de sıkça göreceğimiz karakterlerden olabilecek Sait'in gerçek ismini ben de bilmiyorum :)
Devamını gör...>>

3 Aralık 2011 Cumartesi

Behzat Ç 42. Bölüm Full Online İzle

Behzat Ç yine bomba gibi bir bölümle karşınızda diyebiliriz. Ünlü cinayet masası ekibimiz bu seferde kesik parmak cinayetine devam edilirken kafaları kurcalayan bir olay olur. Aziz parmağını niye kesmiştir. Üstündeki şüpheleri kaldırmak mı amaç; bu olay kafa karıştırmaktadır. Yoksa Aziz katilin parmağını kestiğini söyleyerek soruşturmaya girmek istemesi ve bununla yapacağı bir intikam planı mı vardır. Ama amacın bu soruşturmaya dahil olma amacı çok bellidir. Ve bir kanıt daha kesik parmak cinayetinde ölen Ömer uyuşturucu çetesinde de başı derttedir. Acaba uyuşturucu çetesi de bu cinayetlere ortaktır. Böylece narkotik büroda soruşturmaya katılır.
Şule artık hastaneye dönmek istememektedir. Ve Behzat ile kalmaya başlar böylece hem Şule hem Behzat geçmişleriyle beraber yüzleşmeye başlarlar...


Devamını gör...>>

2 Aralık 2011 Cuma

Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi 42.Bölüm Fragmanı


Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi 42.Bölüm Fragmanı


42.Bölüm Fragmanı

Yüzünü Arayan Kadın Behzat Ç., kesik parmak cinayeti için yardım istediği Aziz'in parmağının neden kesildiğini anlayamamaktadır. Kendi parmağını kesen Aziz'in ise başka planları vardır. Aziz, katilin kendisi ile bir meselesi olduğunu söyleyerek soruşturmaya dahil olmaya çalışıyor.
Bu sırada parmağı kesilerek öldürülen Ömer'in bir uyuşturucu çetesiyle bağlantısı olduğu bilgisine ulaşan cinayet büro elemanları, narkotik büro başkomiseri Suna ile beraber çalışmaya karar verirler. 
Şule hastaneye geri dönmek istememektedir. Hiçbir şeyden haberi olmayan Şevket de Şule'in Behzat Ç.'de kalması için ısrar eder. Şule'nin Behzat Ç.'nin evinde kalmaya başlaması Behzat Ç. ve Şule'nin hem birbirleriyle hem de geçmişleriyle hesaplaşmalarının başlangıcı olacaktır aynı zamanda.

Devamını gör...>>

28 Kasım 2011 Pazartesi

Behzat ç 41.Bölüm tek parça izle

Şimdi behzat ç 'nin 41.bölümünü atıyorum ve hemen ardından ben de sizinle birlikte izleyeceğim. Bu bölümü arkadaşlara gittiğim için izleyemedim. İlk kez bir behzat ç bölümünü kaçırdım desem yalan olmaz.İzledikten sonra bu bölümde ne tür gelişmeler olduysa sizlerle ayriyeten paylaşacağım.


Devamını gör...>>

21 Kasım 2011 Pazartesi

Behzat ç 40. Bölüm Tek parça izle

Behzat ç 'nin 20 Kasım bölümünü yani 40 bölümünü tek parça izleyebilirsiniz.

Yaklaşık 2 haftadır gölde duran ve su yüzüne çıkan cesedin kimliği aranır. Hayalet'in bu işin izinde hayli uğraşması , cinayet kurbanının bir terzi olduğunu açığa çıkarır. Fakat , bir ucu da bilardo salonu işletmecisine kadar giden bu cinayeti aydınlatmada maktülün oğlunun da yardımları gerekmektedir..

Behzat, savcı Esra'nın evine kısa süreli bir ziyaret yapar ve 'Ben suçluyum!' der.. Abi Şevket, Behzat ç 'yi iyileştirmek için bir terapistle görüşür..40.bölümde yer yer aksiyon sahneleri de var.




Devamını gör...>>

20 Kasım 2011 Pazar

Vizem Var Behzat ç izliyorum !

Vizem Var Behzat ç izliyorum !Yarın üniversitede vize sınavları başlıyor. Ancak ben buna rağmen Behzat ç 'yi izlemekten kendimi alamıyorum. Nedeni ise tabii ki dizideki oyuncuların performansı. Birbirlerine o kadar uyumlular ki dizinin bir Türk dizisi olduğuna bile bazen hayret ediyorum...

İyi ki pazar günleri böyle kafa dağıtacak bir dizimiz var. Bilmem benimle aynı duyguları paylaşan takipçiler var mıdır ?
Devamını gör...>>

Behzat ç Reis Kim ?

40.bölümde Behzat ç'de en çok gördüğümüz karakterlerden olan ve bir cinayete yardım yataklık eden Reis'i başarılı buldum. Mithatpaşa Bilardo'nun işletmecisi olan Reis'i bir de polis koruyordu. Ancak Reis için adam öldüren o polis yakalandı..

Reis'in kim olduğunu bilen varsa yazının altına iliştiriversin. Ben ismini bulamadım
Devamını gör...>>

18 Kasım 2011 Cuma

40.Bölüm 2.Fragmanı

''Böyle mi bulacaksınız la siz katili ?!'...

'Söyleyecek çok şeyi olanlar önce susarlar. Sonra herkesi sustururlar ! Mesai kaldığı yerden devam ediyor...' diyor fragmanda.. Buna sonuna kadar katılıyorum. Behzat'ın suskunluğunun arkasında yıllardır birikmiş bir intikam duygusu yatıyor. 40.bölümün 2.fragmanı sizlerle..



Devamını gör...>>

Behzat ç 40.Bölüm 1.Fragman

Behzat ç. 'Saçma sapan konuşma Tahsin !'' diyerek suskunluğuna bir son verir. Bir haftadır suda olan bir cesedi cinayet masası nihayet keşfeder ve savcı olay yerine çağrılır. Bu arada Harun , savcının espri anlayışını sınamak için ona ilginç birşeyler söyler...

Tüm bu gelişmelerden bağımsız olarak Behzat ç , ekip arkadaşlarını 'katil bulma' konusunda yeniden değerlendirecektir..

Hastası olduğumuz Behzat ç 'nin 40.bölüm fragmanı (1.fragman) karşınızda..




Devamını gör...>>

14 Kasım 2011 Pazartesi

Şule 'Korkuyorum Bırakma Beni !'

Behzat ç ile Şule Karşilaşmasi Son Bölüm39.bölümde bu karşılaşma en ilgi çeken sahnelerden biriydi.. Şule ile Behzat ç 'nin aynı kaderi paylaşması ve her ikisinin de intihara kalkışması, izleyenleri hayli germişti. İşte Şule , yattığı kliniğe gelen Behzat ç 'ye sarılır ve 'Korkuyorum !Bırakma beni!' der.. Behzat ç 'nin dışında kim gelirse gelsin elindeki cam parçasıyla intihar edecekti Şule.. Ancak onun canını kurtaran Behzat ç , bu olaydan sonra yine bir ikilemde kaldı..



video

Devamını gör...>>

Hayalet ve Akbaba Yemekteler

Birlikte açık havada kuru fasulye pilav yiyen ayrılmaz ikili Akbaba ile Hayalet , 'Harun'un kendi evlerine taşınması' mevzusunu tartışıyorlardı.

Hayalet : Hacı sıcakta zor oluyo be...
Akbaba : Sıcakla ne alakası var la ?
Hayalet : Nası ne alakası var oğlum. K.ç kadar ev ! 3 tane ceberrut gibi adam...Osuruyon,terliyon ...

İşte ilk izlediğimde beni koparan o diyalog sahnesinin videosu..




video


Devamını gör...>>

13 Kasım 2011 Pazar

Behzat Ç 39.Bölüm full izle

Çok hızlı ve çok istekli gördüm bütün behzat ç oyuncularını. Zaten bu durum 39.bölüme de yansıdı.. Behzat ç içerideyken yerine geçen Tekin komiser bir cinayete kurban gitti. Üstelik çok küçük bir kız çocuğu ve bir de karısını arkada bırakarak !

Behzat ç'nin yeniden hayata dönmesi de Tekin'in , yani can arkadaşının cinayeti ile oldu. Bu bölümde tek bir kelime bile etmedi Behzat ç.. Ancak herşeyi vücut diliyle anlatmayı başardı.
İşte behzat ç 'nin yeni sezon ilk bölümü olan 39.bölümü full olarak izlemenin vakti geldi.




Devamını gör...>>

Pilli Bebek Fotoğraf Şarkısı

Pilli Bebek'in Behzat ç dizisindeki müziklerine bu sezonda yeni şarkılar ekleniyor ve tabii ki dizinin sıkı takipçileri de en az Behzat ç kadar onun şarkılarına da ilgi duyuyor..39.bölümde çalan şarkıyı merak edenler için ekledim..

Pilli Bebek Fotoğraf ( Kağıttan Gemi ) şarkısı ve Sözleri


Bir siyah beyaz fotoğrafım ben
Tozlu raflardayım eski albümlerde
Yağmurlu günlerde
Alçak gönüllü bir su birikintisiyim

Şehrin karanlık sokaklarında
Donu düşük çocukların yaptığı
Kağıttan bir gemiyim
Yüzüyorum, yüzüyor muyum
Bilmiyorum, bilmiyorum

Bir günbatımıyım güneyde
Bir akşam vaktiyim
Ucuz bir şarabın şişesiyim denizde
Yüzüyorum, yüzüyor muyum

Biliyor musun,
Bir gün bir yağmur sonrası
Siyah beyaz bir fotoğraf
Bulacaksın yerlerde

İşte o an,
Bir kıpırtıyım yüreğinde
Ve iki damla yaş olacağım
Güneşli gözlerinde, gözlerinde...






Devamını gör...>>

Yeni Sezon Çok İyi Başladı !

Yeni Sezon Çok İyi BaşladiBildiğiniz gibi 38 bölümden sonra ara verilen Behzat ç bugün Star'da başladı.. Yeni sezona ise farklı bir havada başladığını düşünüyorum Behzat ç 'nin. Son bölümünde (eski sezon) Behzat ç 'ye ne olduğunu muallak bırakmışlardı..

Bugün anladık ki Ercüment Çözer , Behzat ç 'nin evinde işlediği cinayeti Behzat ç 'nin üzerine bırakmış.. Tabi Sevda diye gizemli bir kadını (sağlık teknisyeni) bu işte kullanmışlar..Psikolojisi yine bozuk olan Behzat ç'nin sakalları ile saçları birbirine girmiş ve uzunca bir süredir polis cezaevinde kalmış.. Ancak şimdi tüm cinayet bürosunun ortak çalışmasıyla Behzat ç 'nin evinde işlenen cinayette aslında onun parmağının olmadığını gördük.Yeni sezonla ilgili güncel haberlere sürekli yer vermeye devam edeceğim...
Devamını gör...>>

11 Kasım 2011 Cuma

'Benden Elektrik Alıp Napacan?'

Hayalet ile Akbaba bir gün oturur ve rakı-balık yapmaya karar verirler. Fakat, Akbaba'nın 'bu balıklar bayat olabilir la!' yorumuna sinirlenen Hayalet ''Olum sen hiç adam olamayacan mı la ? Ben senden pozitif bir elektrik alamayacak mıyım Akbaba?'' der..

Bunu duyan Akbaba'nın verdiği cevap çok şahane : 'Dingil,benden pozitif elektrik alıp na'pacan ! Bana mı halleniyon sen lan! ''



Devamını gör...>>

Hayalet , Hala ILgın'a Aşık

Dizinin eski bölümlerinde hayalet karakteriyle ilgilenenlerin bildiği bir kadın vardı. Gazeteci ve cesur birisi olan Ilgın'dan bahsediyoruz. Hayalet onu ilk görür görmez heyecandan dili tutulmuştu. Cidden Ilgın'ın da manken gibi güzelliği var. Bu izleyeceğiniz görüşme de Hayalet ile Ilgın arasındaki tanışma sahnelerini içeriyor.

Ancak asıl komik olan şey , 'Ilgın'a ilgisini belli ettikten sonra' Hayalet tek başına arabada giderken oluyor.. Söze gerek bırakmayan bu aşkı bir de Hayalet'in tepkilerinden anlayalım öyleyse..


Devamını gör...>>

'Behzat ç Politikleşiyor' İddiaları

'Behzat ç Politikleşiyor' İddialariKimi çevreler dizinin belirli bir bölümünden sonra politikleştiğini ve bundan dolayı biraz dejenere olduğunu düşünüyorlar. Yani bundan kastımız gerçek konusundan saptığıdır.

Ben, 'bu dizi sitesinin yazarı' olarak Behzat ç dizisinde hiçbir şeyin abartılmadığı görüşündeyim. Bir tek şey dışında ki onlar da benim behzat ç dizisinin izlememdeki en önemli sebepti. Diğer sözümona 'polisiye' diye tabir edilen ve yüzlerce bölümü yapılan dizilerden çok farklı bir kere Behzat ç dizisi !

Her bölümü birbirinin aynısı olan ve tamamen makyaj ve 'sanal' hikayelerden beslenen büyük yayın kuruluşlarının bir polisiye dizisi var. İsmini vermek istemediğim o dizi ile Behzat ç 'yı kıyasladığınız takdirde hangisinin 'bizden karakterleri' içerdiğini anlarsınız..

Asıl konuya gelince... Yani politikleşme iddiaları.. Böyle birşey her dizide var ki zaten.. Yani bir emniyet teşkilatının birimindeki kahramanlardan oluşan bir öyküyü seyrediyoruz. E , yani işin içinde zaten devlet yok mu ? Öyleyse devletle ilgili herşeyin içinde biraz da 'politik malzeme' olmalıdır...
Devamını gör...>>

9 Kasım 2011 Çarşamba

Son Dört Gün : Özlem Sona Eriyor !

Son Dört Gün : Özlem Sona Eriyor !İşte bu haber eminim sizleri çok mutlu edecektir. Fazla meraklandırmak istemediğim için söylüyorum..

13 Kasım Pazar...

Bu tarihi bir yere not edin çünkü yeni sezonumuz bu tarihte başlıyor .. Özlemle beklediğimiz ve Star TV'nin dedikoduların aksine 'TVEN' kanalına vermediği (en azından şimdilik dizimiz Star'da başlıyor) Behzat ç için son 4 gün.. Bu pazar diziyi büyük bir merakla izleyeceğiz. Dizi başladıktan sonra dizideki gelişmelerle ilgili ne kadar şey biliyorsam hepsini yazacağım...
Devamını gör...>>

Yeni Sezon 2.Fragmanı

Behzat ç hayranlarını mutlu etmeye devam ! İşte yeni sezonunun ikinci fragmanı ve karşımızda behzat ç ! Mesleği bırakmak istiyor Behzat ç.. Sıkılmış artık bu 'hayatını mahveden' polislik mesleğinden. Ben demiyorum bunu ; fragmanda öyle söylüyorlar.. Ama acaba kim Behzat ç'nin bu meslekten ayrılmasını istiyor ki ?

Yeni sezonun 2.bölümü karşınızda...





Devamını gör...>>

4 Kasım 2011 Cuma

Behzat Ç Red Kid Kim ?

Behzat ç dizisinde olmayan bir karakter Red Kid. Sadece sinema filminde olan ve Behzat ç'nin yakalaması gereken bir psikopat seri katil olan Red Kit'in gerçek ismi Tardu Flordun.

1972 Ankara doğumlu olan Tardu Flordun , Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü'nü bitirmiş. Birçok tv dizisinde yüzüne aşina olduğumuz Tardu Flordun , Red Kit karakteriyle Behzat ç sinema filmini izlemeyenleri meraklandırmaya devam ediyor.
Devamını gör...>>

Harun : Senin İçin Parmağımı Keserim

Harun , çok içtiği bir gün Eda'nın evine gider. Kafası güzel olan ve sokaktaki köpeklere sataşan Harun ,Eda'yı zorla dışarı çıkarır ve Eda'ya der ki ''Ben seninle sen hakkında konuşmaya geldim.. Bak Eda,beni yanlış anlama.. Ben buraya sadece arkadaş olarak geldim ve arkadaş olarak da gideceğim.. Bak o Selim var ya, o Selim seni bir kez aldattı ya bir daha aldatabilir.. Ben çok ciddiyim! Sen bana yüzüğü atmamı söyle ben onu yaparım.. Senin için parmağımı bile keserim ben...Ben seni istiyorum ..''

Bunun üzerine Eda 'Bağırma ,alkollüsün..''der ve bundan sonraki diyalogları da isterseniz hep birlikte izleyelim.



Devamını gör...>>

2 Kasım 2011 Çarşamba

'Masadaki Karıya İçki Getirilir mi Lan?'

Behzat ç dizisinin sıkı takipçileri için eski sezon bölümlerinden bir sahne olan bu tavernada karşılaşma sahnesini hatırlatmak istedim. Ercüment Çözer'in ne kadar dengesiz birisi olduğunu hatırlamanıza yardımcı olacak bu videoda Ercüment, Behzat Ç'nin sürekli takıldığı tavernada Derya'yı (o da Behzat ç'nin hayatındaki kadınlardan) en yakından izliyor. Ardından Derya , Behzat ç ile ekibinin oturduğu masaya geldiğinde Ercüment Çözer onlara 'şampanya' gönderiyor. İşte Behzat ç ile Harun'u çileden çıkaran o sahne..











Devamını gör...>>

Erdal Beşikçioğlu Altın Portakal Kazandı

Erdal Beşikçioğlu Altin Portakal Kazandi28 Ekim'de gösterime giren Behzat Ç : Seni Kalbime Gömdüm sinema filmindeki performansı Erdal Beşikçioğlu'na altın portakal ödülünü getirdi...

Bu sene 48.si düzenlenen Altın Portalak film festivalinde en iyi erkek oyuncu ödülünü 'Seni Kalbime Gömdüm' filminin başrolü Behzat ç ,yani Erdal Beşikçioğlu kazandı...

Hayranlarının film festivalindeki aşırı ilgisi aslında sanatçıyı memnun etti..Bana kalırsa Erdal Beşikçioğlu ,böylesi ödüllerle (bir aktör için elbette önemli) oyunculuğu kıyaslanamayacak kadar büyük bir yetenek zaten.. Oyuncuyu tebrik ediyor ve yeni sezonda daha iyi performanslar bekliyorum... :)

Dipnot : Bu arada şunu da belirtmeliyim.. Harun'a da bu yıl birkaç ödül gelecek gibi görünüyor. O da dizide en çok enerji harcayan oyunculardan çünkü..
Devamını gör...>>

1 Kasım 2011 Salı

Yeni Sezon Fragmanı izle

Yeni Sezon Fragmani izle

Ben yeni öğrendim ve şaşırdım .Star TV'den behzat ç haberlerine bakayım dedim ve 'Geçen sezonun en farklı , en cesur , en çok konuşulan dizisi ! Behzat ç , yeni sezonun ilk bölümüyle 13 kasım'da star'da..'' deniliyor.

İşte yeni sezonun ilk fragmanını sizlerin de izlemesini istediğim ve yeni sezonla ilgili en son video olan 39.bölümün fragmanını paylaşıyorum. Bilindiği gibi dizimizin kanal değişikliği yaptığı söyleniyordu. TVEN kanalına transfer olduğu vesaire.. Ama görünen o ki Star TV behzat ç dizisini oraya vermekten vazgeçmiş...

Her neyse işte yeni sezonun bende yeniden bir 'behzat ç heyecanı' yaratan o fragmanı..



Devamını gör...>>

Dizinin En Duygusal Şarkısı

Dizinin En Duygusal ŞarkisiBelki bilmeyenler vardır diye söyleyeyim.Dizinin bütün müziklerini Ankara'lı bir rock grubu olan Pilli Bebek yaptı. Aslında unutulmaya yüz tutmuş bir müzik grubu olan Pilli Bebek'in behzat ç dizisinde çalan müzikleri grubun hayran kitlesini acayip artırdı diyebiliriz.

''Gel Kızım Sokul Bana'' ya da ''Duruyor Zaman'' ismiyle bildiğimiz bu enfes duygusal şarkıyı gecenin bu saatinde bütün baba ve kızlarına armağan ediyorum.. Dizinin diğer müziklerine de ilerleyen günlerde yer vereceğiz. Ancak bu sizinle paylaştığım ilk behzat ç şarkısı olduğundan en duygusalını paylaşmak istedim..

Pilli Bebek Duruyor Zaman şarkısının sözleri de aşağıda...

Sadece ikimizin uyandığı saatlerde
Duruyor zaman
Çünkü sadece sen tutuklarsın beni
Apansız uyanış gibi
Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin...

Büyüsen de, gitsen de hala bekliyor gibi beni
Uzanmış küçük ellerin
Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin...



Devamını gör...>>

Sezon Finali Nasıldı ?

Sezon Finali Nasildi ?Behzat ç dizisi kadar yapmış oldukları sezon finali de konuşuldu. Bu final bölümü üzerinde sosyal ağlarda binlerce kişi tartıştı ,yazıştı vesaire...

Çoğu izleyiciden edindiğim yorumları da katarak bu yazıyı yazmak istiyorum. Öncelikle Behzat ç. sezon finalinde herşeyin bitmediğini söylemeliyim. Zaten öyle olsa yeni sezona başlamazlardı ! Peki ama neden Behzat ç'nin çocuğu gibi aylarca beslediği ve çok titizlikle koruduğu Şule ,Behzat ç'ye karşı böylesi bir suçu işlemiş olabilir mi ? Bunu göreceğiz.

Harun'un attığı nişan yüzüğü ve Eda'nın da Selim'den ayrılması ''ikili arasında bir yakınlaşma olabilir..'' söylentilerini beraberinde getirdi sezon finalinden sonra.Bence Eda'nın Harun'la bir ilişkiye başlayabilmesi için Harun'un kişiliğinde 180 derecelik bir dönüş yapması şart..

Dizinin diğer karakterlerinden Akbaba'nın geçmişinden beri kendisini bırakmayan,adeta kara leke haline gelmiş bir hikayesi var. Onu sürekli arayan kadının kimliği halen merak konusu...

Hayalet'e gelirsek.. Sezon finalinden sonra onun akibeti de merak uyandırıyor. Yeni aşık olduğu gazeteci kadın halen bir soruşturmadan dolayı içerde ve Hayalet onun cezaevinden dışarı çıkmasını iple çekiyor diyebilirim..

Selim'e gelince. Onun Eda ile olan tartışmaları ayrılık getirmişti. Ancak yine de Eda ondan hoşlanıyor ve Selim'in güzel bir jestinden sonra yeniden barışma ihtimalleri olabilir. Bence düşük bir olasılık ama yine de bekleyip yeni sezonun açılmasından sonra gelişmeleri takip edeceğiz..

Kısacası sezon finali iyiydi. Her oyuncunun gidişatını behzat ç izleyicileri büyük merakla bekliyor. Ben de sizler gibi dizinin bütün bölümlerini izledim ve yeni bölümlerini büyük bir merakla beklemekteyim...
Devamını gör...>>

31 Ekim 2011 Pazartesi

Behzat Ç Cevdet Kim ?

Behzat Ç Cevdet Kim ?
Behzat ç dizisine 5.bölümde katılan Cevdet ,''eline vur ekmeğini al!'' türünden bir karakter..

Ziraat mühendisliği bitirmesine rağmen ekonomik sorunlardan dolayı polisliği seçen Cevdet , aslında cinayetlerle de bu büroda tanışmıştır. Daha önce eline silah almayan birisinin cinayet polisi olduğunu düşünmek bile komik geliyor insana..

Her neyse dizinin Cevdet'inin gerçek ismi ise Berke Üzrek. 1979,İstanbul doğumlu olan Berke Üzrek ,ta çocukluk yıllarından beri tiyatro ve sinema ile ilgilenen başarılı bir oyuncu..

Dizinin en sempatik bulduğum karakteri olan Cevdet ,aslında msn aracılığıyla bulduğu Aslı ile yani Harun'un kız kardeşi ile halen görüşmekte.. Bunu Harun'un anlaması ise aşağı yukarı bir 20 bölüm almıştı..

Cevdet'in ,yani Berke Üzrek'in filmografisi ise şu şekilde :

Gurbetçiler
Yeni Hayat
Beşi Bir Yerde
Sana Mecburum
Felek Ne Demek
Çocuğun Var Derdin Var
Ağa Kızı
Şöhret Okulu
Havalimanı
İyi Uçuşlar
Yalancı Romantik
Can
Bana Şans Dile
Filler ve Çimen
İçerideki
Hırsız Var
Martılar Ve İstanbul
Behzat Ç.

Devamını gör...>>

Behzat Ç Aslı Kim

Behzat Ç Asli KimHarun'un kız kardeşinin dizideki ismini unutmuştum ve bir arama yapayım dedim. En sonunda gerçek ismi Zeynep Koltuk olan oyuncunun dizide Aslı'yı canlandırdığını buldum..Dizide bir cinayet büro polisi olan Cevdet'le , yani Harun'un yeni mesai arkadaşıyla flört eden Aslı ile ilgili bilgileri paylaşıyorum.

Harun'un inatçı kız kardeşi Aslı ,gerçekte Zeynep Koltuk.

Zeynep Koltuk, 1981 İstanbul doğumlu ve Bilkent üniversitesi iktisat mezunu. Ancak TRT'de spikerlik de yapmış olan Zeynep Koltuk,Behzat ç dizisinden önce de bazı dizilerde rol almıştı..

İşte o dizilerden bazıları..

Bizim Evin Halleri'nde - Neva
Adanalı'da - Maria
Devamını gör...>>

Yeni Sezon 13 Kasım'da Başlıyor !

Yeni Sezon 13 Kasım'da Başlıyor !Şimdi gördüm ve diyorlar ki ''Beklediğinize değecek !''..

Star TV'nin internet sitesine girerek behzat ç ile ilgili haberlere bir göz atayım dedim. Behzat ç 'nin yeni bölümlerini burada izleyemeyeceğiz bildiğiniz gibi..

Ama 38 bölüm boyunca Star TV'den izlediğimiz behzat ç 'nin yeni sezonunun ne zaman start verileceğini Star tv açıkladı..

13 Kasım Pazar günü 39.bölüm başlayacak. Facebook'ta ve diğer paylaşım sitelerinde yeni sezonun 20 kasım olduğu söyleniyordu..

Eğer doğruysa 13 gün sonra yani gelecek hafta değil diğer haftasonu behzat ç'nin yeni bölümlerine başlayacağız.Bu haber beni olduğu kadar eminim ki siz behzat ç müptelalarını da mutlu etmiştir ...
Devamını gör...>>

30 Ekim 2011 Pazar

Cansu Dere de Behzat Ç'de !

Cansu Dere de Behzat Ç'deCansu Dere'nin, Behzat ç sinema filminde oynayacağını bilmeyenler olabilir diye sizleri bu konuda bilgilendirmek istedim. Sinema filminde 'idealist,burnunu herşeye sokan,kuralcı' bir istihbarat elemanını oynayacak olan Cansu Dere,bazı Behzat Ç hayranları tarafından pek de istenmiyor.

Nedenini bilmiyorum açıkçası ,neden Cansu Dere'nin Behzat ç Seni Kalbime Gömdüm'de oynamasından rahatsız olan bir kitle var ? Cansu Dere'nin Behzat ç'nin karizmasını çizeceğini mi düşünüyorlar ? O da sonuçta başarılı bir dizi oyuncusu değil mi? Ben onun oynadığı dizileri (daha doğrusu genellikle dizi izlemem Behzat Ç dışında.) pek takip etmedim. Ancak yüzü hem sinemaya,hem de dizilere gayet iyi giden birisi değil mi Cansu Dere ?

Bunu bloğumuzda Cansu Dere Behzat ç filminde haberini okuyanların huzurlarında paylaşmak istedim. Ben, filmin gizemli ve aksiyonlu havasına Cansu Dere'nin hiçbir zarar vermeyeceğini düşünüyorum. Hatta keşke dizide bile oynasa derim. Tabi her behzat ç hayranının diziye bakış açısı da farklıdır tabi..
Devamını gör...>>

Behzat Ç. Berna Kim

Behzat Ç'nin tatlı kızı olan Berna'yı aslında dizide bir bölüm gördük desek yanılmayız galiba.Fakat, dizide sürekli olarak Behzat ç'nin geçmişine yolculuk ediyor ve Berna'nın küçüklüğüne gidiyoruz. Küçükken babasına hep ''babacık'' diye hitap eden ,ancak anne ile baba ayrıldıktan sonra Behzat ç ile yani babasıyla arası hep limoni olan Berna'dan bahsedelim bu yazımızda da..

Behzat ç'nin ilk bölümünde karşımıza çıkan Berna'nın gerçek ismi Hazal Kaya. Aslında tüm Türkiye Berna'nın kim olduğunu biliyor bence. Show Tv'deki bir tv dizisiyle son dönemin en popüler genç bayan oyuncularından birisi oldu Behzat Ç'nin biricik kızı Berna. Tabi biraz ironik olsun diye Hazal Kaya'ya 'Berna' dedim..

Behzat Ç. Seni Kalbime gömdüm sinema filminde Berna'nın oynaması Behzat Ç hayranları için sevindirici bir gelişme..

Bu arada dizideki Küçük Berna'yı da oynayan oyuncunun ismini az kalsın unutuyordum . 'Küçük Berna' nın gerçekteki ismi Ecem Arıkan.
Devamını gör...>>

Harun'un Olaylı Düğünü

Harun'un Olaylı DüğünüHarun, en sonunda annesinin ısrarlarına dayanamayarak Meliha ile düğün yapmaya karar vermişti.. Hatırlarsınız.. Ancak eski sezondaki en ilginç sahnelerden birisi de Harun'un düğünü sırasında yaptıkları idi.. Tabiri caizze düğünün içine etmişti Harun..

Eda'nın son dakika kararıyla Harun'un düğününe katılmak istemesi ,Harun'un içindeki Eda aşkını düğün sırasında körüklemişti. Aslında ondan da vahimi , Cevdet'in, nikah masasına ilerleyen Harun'a Eda ve Selim ilişkisinin bittiğini söylemesiydi. Harun , Cevdet'e sorarak ''Bitti mi o iş?'' der ve en sonunda da nikahı atar. İşte Behzat ç sezon finaline damgasını vuran sahneler..








Devamını gör...>>

28 Ekim 2011 Cuma

Harun 'Beni Face'den Niye Eklemedin'

Harun cinayet büroda ilk önce Cevdet'e sataşıyor. Eda da Harun'a biraz kibar davranması gerektiğini hatırlatıyor. Aslında Harun'un siniri de Eda'nın kendisini facebooktan eklememesinden kaynaklanıyor. Eda'nın kendini arkadaş olarak eklememesini ise Selim söylemiş.. Harun Eda'ya bağırarak soruyor ''Neden beni arkadaş olarak eklemedin ?Helal olsun sana''. Eda da ''Ya benim internete girdiğim mi var ? Görmüyor musun deli gibi çalışıyoruz hergün burda !'' deyince Harun kendinin kaba olup olmadığını Cevdet'e soruyor..Cevdet de ondan bir tokat yememek için 'Komiserim sen kaba değilsin' diyor. En sonunda Harun ''Allah bu internet teknolojisinin belasını versin !!'' diyerek yerine oturuyor.



Devamını gör...>>

Hayalet Komik Sorgu sahnesi

Hayalet Komik Sorgu sahnesiHayalet ile Akbaba ,genç bir kızın cinayetini araştırmak üzere Ankara'nın varoş mahallelerinde birisini bulurlar. Cinayete kurban giden kişi ile yakınlığı olduğunu düşündükleri genç bir adamı sorgulamaya başlarlar. Fakat adam ,her cümleden sonra 'biliyon mu?'' deyip durur. Konuşmanın sonunda Hayalet de ,'bu telsizi görüyon mu ? Bunu ağzına sokarım senin.Bir daha 'biliyon mu dersen' !'' İşte o komik sorgulama sahnesi..



Devamını gör...>>

26 Ekim 2011 Çarşamba

Harun'la Selim'in Sözlü Atışma Sahnesi

Harun'la Selim'in Sözlü Atışma SahnesiBu sahne dizinin çok izlenen videolarından. İlk önce Behzat Ç ile ekibi cinayet büroya giriyorlar ve Behzat ç Eda'ya dönerek : ''Eda , bu çocuğa telefon numaralarını iyice bir öğret ! Geçenlerde müdür yardımcısının yüzüne telefonu kapatmış...'' diyor. Bu sözünden sonra her polis Behzat Ç'nin esprisine gülüyor. Ardından Behzat Ç , Selim'den çay getirmesini istiyor.

Selim çayı kendisi Behzat Ç'ye götürmek istemeyince Harun da Selim' e aynen şu sözleri söylüyor. ''Olum sen kompleksli misin lan ? Gerizekalı , kompleks mi var sende ? Amirim benden çay istese ben koşa koşa götürürüm..Senin kafa yapını hiç çözemedim !''.. Buna sinirlenen Selim de 'Fazla uğraşma ,çözemezsin zaten'' ..Tam bu sırada Behzat Ç odasından çıkıyor ve kavga da burada sona eriyor.



Devamını gör...>>

Behzat Ç Selim Kim

Behzat Ç Selim KimKendisi dizideki silik karakterlerden olan ve çapkınlığı ile Eda'yı bile canından bezdiren Selim , aslında herkesin Survivor yarışmasından tanıdığı bir isim. Gerçek ismi Hakan Katipoğlu olan Selim'in ,Behzat Ç dizisindeki canlandırdığı polisin özelliklerinden bahsedeyim biraz.

Cinayet bürodaki sözü hiç dinlenmeyen,zorunlu olmadıkça sorgulara alınmayan , cinayetlerle ilgili fikrine başvurulmayan tek polis diyebiliriz Selim için. Bunun sebebini tam kestiremiyorum. Fakat , her ne kadar kendi bürosunda böylesine ezik bir polis de olsa , Selim aslında dizinin en yakışıklısı.. Eda'nın sevgisini kazanan ve onunla evlenen Selim'in geçmişte takıldığı bir kız onun peşini bırakmaz. İşte bu kız bir gün cinayet büroya gelir ve Eda'ya , yani Selim'in eşine tüm gerçekleri anlatır.

Bu an , aslında Selim'in yıkıldığı andır.Çünkü o , amiri Behzat Ç'ye ,Eda'yı bir daha kesinlikle aldatmayacağına dair söz vermişti.. Ama yaptı bir kere ! Kısacası dizide çok sevilmeyen ve yalnızları oynayan Selim , aslında Hakan Katipoğlu..
Devamını gör...>>

25 Ekim 2011 Salı

Behzat Ç Savcı Esra Kim

Behzat Ç Savcı Esra KimAslında Savcı Esra'nın gerçek isminin Canan Ergüder olduğunu söylemiştim. Ancak onunla ilgili ayrı bir konu açmanın daha iyi olabileceğini düşünüyorum.

Behzat Ç'nin hayatına giren birkaç kadından olan ve ona olan aşkını Behzat Ç'ye itiraf eden Savcı Esra,dizide en çok izlediğimiz karakterlerden. Behzat yakalıyor ; Savcı Esra da olay yerine giderek ipuçlarını bir resmi belgeye döküyor. Ya da onun gibi birşeyler. Dizide o kadar polis olur da bir tane savcı olmaz mı ? Kesinlikle böyle bir karakterin diziyi canlandırdığını düşünüyorum.

Savcı Esra ,aslında Behzat Ç romanında olmayan fakat dizisinde olan bir karakter.Yapımcıların bir bildiği var ki o karakteri diziye koyuyorlar.

Kısacası Amerika'da yıllarca tiyatro eğitimi alan ve başka dizilerde de boy göstermiş olan Canan Ergüder (Savcı Esra),Behzat Ç dizisinde performansı ile etkileyen bir karakter olmaya yeni sezon bölümlerinde de devam edecektir.
Devamını gör...>>

Behzat Ç'nin Tokatllı Sorgusu

Behzat Ç'nin Tokatllı SorgusuBehzat Ç, bir adamı sorgulayacak ve ona normal bir şekilde ve sakince birşey soruyor.. Diyor ki : 'Karının nerde olduğunu söyle bana. Bak bir daha sormayacağım sana ha !''.. Karşısındaki adam da 'Bilmiyorum,bilmiyorum , bilmiyorum...''Bu cevap bizim Behzat'ı çileden çıkarıyor ve dayanamayarak adama bir tokat atıyor. İşte bu tokattan sonra cevabı da hemen alıyor. Güldüren sorgu sahnesinin videosunu izleyelim.




Devamını gör...>>

Behzat Ç Memduh Başgan Kim

Behzat Ç dizisine ilk bölümlerde giren sürpriz isimlerden Memduh Başgan karakterini aslında çoğumuz filmlerden ve dizilerden tanıyoruz. Memduh Başgan'ın gerçek ismi Güven Kıraç. Türkiye'nin yetiştirdiği en usta sinema oyuncularından olan Güven Kıraç'ın Behzat Ç dizisinde canlandırdığı Memduh Başgan , aslında eski bir emniyet mensubu rolünde.

Aslında bir dönem derin devlete çalışan ve onlarca faili meçhul cinayetin zanlısı olan Memduh Başgan'ın bir diğer özelliği de Ercüment Çözer'in cinayetlerini temizlemesi. Bunu neden yaptığını merak ediyorsanız söyleyim . Memduh ile Ercüment Çözer'in babası zamanında çok iyi arkadaşlarmış ve Ercüment'in babası onun hayatını kurtarmış . O yüzden Ercüment'i öldürmesi için en tepeden gelen emri bile dinlemedi. Hatta bunu dinlememesi belki de yeni bölümlerde onun hayatına mal olacaktır.

Kısacası Behzat Ç dizisine renk katan ve çoğu izleyicinin beğendiği karakterlerden Memduh Başgan'ı Güven Kıraç canlandırıyor.
Devamını gör...>>

24 Ekim 2011 Pazartesi

Behzat Ç Şule Kim

Behzat Ç Şule KimŞule, Behzat Ç dizisinin maskotlarından birisi diyebilirim. Dizideki enerjisi ve Behzat Ç'ye sürekli olarak çeki düzen vermeye çalışması ve daha birçok güzel tarafı olan karakterdir Şule..

Gerçek ismi ise Ayça Eren olan Şule , 1986 Adana doğumlu ve Çankaya Üniversitesi Endüstri bölümünden mezun. Aynı zamanda gerçek hayatta fotoğrafçılıkla da uğraşan Ayça Eren , yani dizinin Şule'sini aslında Erdal Beşikçioğlu keşfetmiş...

Kendi işletmesinde fotoğraflar alırken Erdal Beşikçioğlu'nun dikkatini çeken ve diziye de onun vesilesiyle katılan Ayça Eren,yeni sezonda yine çok dikkat çekecek gibi görünüyor.

Kısacası Behzat Ç dizisindeki her oyuncunun ya da karakterin diyelim ayrı bir hikayesi var. Hepsinin yüzünü daha önce sanki bir yerlerde görmüş gibiyiz.

Şule'yi ya da gerçek ismiyle Ayça Eren'i seven o kadar çok behzat ç izleyicisi var ki ben bile şaşıyorum.O yüzden sizlere kısaca oyuncunun kim olduğundan bahsetmek istedim.
Devamını gör...>>

Artık Eski Küfürler Yok

Artik Eski Küfürler YokBildiğimiz gibi bizi Behzat ç dizisine bağlayan önemli taraflardan birisi de Behzat Ç karakterlerinin günlük hayatta karşılaştığımız insanlara olan benzerliğiydi.

İlk bölümlerde Behzat ç ve arkadaşlarının ağızlarından düşmeyen küfürler aslında bizi eğlendiriyordu. Harun'un olsun ,Behzat ç'nin olsun ağzından hiç eksik olmayan küfür , aslında cinayet büroda çalışan tek kişi olan Eda'yı bile canından bezdirmişti !

Eda herkesten rica etmiş ve Behzat Ç'ye dönerek :''Amirim,lütfen artık küfür etmeyin.Böyle devam ederse ben bu bürodan ayrılacağım..'' demişti..

Kısa bir süre Behzat ç ile arkadaşları buna dikkat ettiler ama o yaştaki birinin artık alışkanlıklarını değiştirmesi zordu. Neyse artık Behzat Ç eski küfürleri edemiyor. Belki bunda RTÜK'ün de etkisi vardır.
Devamını gör...>>

14 Ekim 2011 Cuma

Yeni Sezon'da Ne Yenilikler Var ?

Yeni Sezon'da Ne Yenilikler Var ?
Sanırım Behzat ç.'nin yeni sezonunda sadece bir televizyon kanalı değişikliğinden çok daha fazlası olacak...Neden mi ?

Çünkü , 39 bölüm boyunca hep damağımızda tad bırakan Behzat ç , aslında eski sezonunun final sahnesinde bizlere yeni ve şaşırtıcı gelişmelere gebe bir dizi olduğunun sinyalini vermişti. Mesela, tüm bu bölümlerin sonunda Behzat ç , aslında kızının intihar etmediğini öğrendi. O,bir katil yakalama ustası olarak karşısında kızının katili ile yüzleşen yepyeni birisi oluverdi bir anda..Çıldırmasına ise ramak kalmıştı. En son bölümünde Behzat Ç'nin mezara kapanarak bağıra bağıra ağladığına tanık olmuştuk.

Yeni sezonunda ise Behzat Ç'nin yeni yardımcıları olabilir.Veya belki başka bir kadın daha Behzat Ç'ye ilgi duymaya başlayabilir. Bu durumda , Behzat Ç'ye sırılsıklam aşık olan Savcı Esra da zor günler yaşayabilir.

Hayalet ile ilgili ise kesinlikle yeni birşeylerin olmasının vakti geldi. Artık onun da bir sevgiliye ihtiyacı var. Feride'yi daha önceden bilmeyenler olabilir. Hayalet , bu dul kadına (aynı zamanda eşini de öldürdü) yardım etmişti. Eşinin mezarının yerini değiştiren ve bunu gizlice yapan Hayalet aslında ondan çok hoşlanmıştı. Fakat Feride şimdi içerde ve daha uzun zaman da hapiste kalacağa benziyor. Belki de şu gözü kara gazeteci kadın vardı ya ,işte onunla yeniden görüşmeye başlayabilir Hayalet.

Harun bilmecesine gelince.. Harun, tesettürlü bir kadın olan Meliha'yla tam evlenmek üzereydi ki bir anda Eda çıktı karşısına .. Hem de düğününde. Harun oracıkta evliliği ve Meliha'yı unutuverdi ve yeniden Eda'ya olan aşkını hatırladı. Yeni sezon bölümlerinde Harun ile Eda arasında bir yakınlaşmanın olacağını düşünüyorum.. Diğer karakterin neleri yaşayacağını da biraz zamana bırakalım en iyisi..
Devamını gör...>>

Behzat Ç'nin Ağabeyi

Behzat Ç'nin AğabeyiBehzat Ç'ye en yakın isim hiç şüphesiz dizide abisi olan Şevket. O , babasının kalp krizinden ölümünde Behzat Ç'nin hafif de olsa bir ihmalinin olduğunu söylemişti. Bu sözü duyan Behzat Ç de sinir krizleri geçirip kafasına silahı dayamış ve tetiği çekmekteydi ki son anda birşeyler oldu ve silahı elinden bırakıverdi Behzat.

Şevket,yani Behzat Ç'nin abisi ,bir bölümde 'hatırlayanlar olacaktır' arkadaşını öldürmekle suçlanmış ve hapse atılmıştı. Eski sezondaki bu bölümde izleyiciler cidden şaşırmışlardı. Ama,aslında abi Şevket Ç'nin olayla bir ilgisinin bulunmadığını da yine Behzat Ç ve arkadaşları bulmuştu. Herkesin derin bir nefes aldığı anlardı o anlar..

Abi Şevket Ç , kardeşine bir kan bağıyla bağlı sıradan bir ağabey değil aslında. O,kardeşini bir an olsun mutlu görebilmek için ne gerekiyorsa yapmaya hazır bir dost,bir arkadaş ve belki de bir baba idi Behzat Ç için...
Devamını gör...>>

Hayalet 'ten Duygusal Türkü

'Hayalet' yani cinayet büronun hayalet lakaplı polisi oldukça duygusal bir adam. Dizide söylediği türkü ise o zamanlarda hayli popüler olmuştu. Hemen herkesin (Behzat Ç,Harun ve Akbaba) boşlukta olduğu o anlarda Hayalet'in söylediği 'Bahçede Yeşil Çınar' türküsü dizinin akışına cuk diye oturdu.





Devamını gör...>>

13 Ekim 2011 Perşembe

Berna'nın Katili Şule mi ?

Berna'nın Katili Şule mi ?Behzat Ç'nin eski sezon finali öyle böyle kafaları karıştırmadı.. Meğerse Şule'yi Ercüment Çözer kiralamış.. Ama diğer bir söylentiye göre Şule de Behzat ç'nin öz kızı olabilir.Eğer her iki varsayım da doğruysa ortaya şöyle bir sonuç çıkıyor : Behzat ç'nin bir kızı , diğer bir eşinden olan kızı Berna'yı (Hazal Kaya dizide) öldürüyor.

Böyleyse eğer Berna'nın intiharı gerçek değil.Onu barın duvarından birilerinin attığını da sıkı Behzat ç takipçileri düşünüyorlardı.Açıkçası Berna'yı Şule'nin öldürüp öldürmediğini yeni sezon bölümleriyle netleştireceğiz. Öyleyse biraz daha sabırla yeni sezon behzat ç bölümlerini beklemeliyiz ;)
Devamını gör...>>

Harun'u Şahane Buluyorum

Harun'u Şahane BuluyorumHarun'un dizideki herkesten çok daha üstün bir oyunculuk sergilediğini itiraf etmeliyim.Bu yeni yetişmiş ve tiyatro bölümünden dahi henüz mezun olmamış çocuk ,dizide '30' yaşındaki bir cinayet büro komiser yardımcısını oynuyor. Hiç de yabana atılır cinsten bir iş değil bu haa !

Adam cidden kendisinden 6-8 yaş büyük birisini dizide hiç hata yapmadan canlandırabiliyor. Bence Fatih Artman , yani dizinin Harun'u ,behzat ç 'nin yeni sezonuna en az Erdal Beşikçioğlu kadar damgasını vuracaktır. Demedi demeyin ha :D
Devamını gör...>>

Bahar'a Ne Oldu ?

Bahar'a Ne Oldu ?Vallahi bunu ben de siz değerli behzat ç takipçileri kadar merak ediyorum. Zira , Bahar öğretmen rolüyle izlediğimiz ve Behzat Ç'nin kendisini sevdiği ve hatta evlenme teklifi ettiği kadın bir anda diziden kayboluverdi.

Bunun nedenini inanın ki ben de bilmiyorum.Benim görüşüme göre dizi yapımcıları ile veya başka birileri ile Ayça Varlıer tartışmış ve dizi kadrosundan ihraç edilmiş olabilir.Behzat Ç'nin 20. ya da 25.bölümünden sonra bir daha kendisinden haber alamadığımız Bahar'ın aslında diziye katkısı büyüktü. Hem Ayça Varlıer bu rolü güzel canlandırıyor, hem de Behzat Ç'nin duygusal yanını dizide izleyebiliyorduk..Her işte bir hayır vardır diyerek sözlerimi tamamlıyorum.
Devamını gör...>>

9 Ekim 2011 Pazar

2.Bölüm izle

2.Bölüm izleİlk bölümde kızı Berna'nın intiharıyla sarsılan Behzat Ç öfke ve üzüntüyü iç içe yaşıyor. Ne arkadaşları onu teselli edebiliyor ne de bir başkası.. O,sadece kendi iç dünyasıyla baş başa kalarak kızının neden intihar ettiğini düşünüyor. Bir cinayet amiri için en zor durumlardan birisi kendi kızının ölümünü araştırmak..Ama o bir profesyonel.

Behzat ç'nin 2.bölümünü buradan tek parça halinde izleyin.


Get Adobe Flash player


Devamını gör...>>