1 Kasım 2011 Salı

Dizinin En Duygusal Şarkısı

Dizinin En Duygusal ŞarkisiBelki bilmeyenler vardır diye söyleyeyim.Dizinin bütün müziklerini Ankara'lı bir rock grubu olan Pilli Bebek yaptı. Aslında unutulmaya yüz tutmuş bir müzik grubu olan Pilli Bebek'in behzat ç dizisinde çalan müzikleri grubun hayran kitlesini acayip artırdı diyebiliriz.

''Gel Kızım Sokul Bana'' ya da ''Duruyor Zaman'' ismiyle bildiğimiz bu enfes duygusal şarkıyı gecenin bu saatinde bütün baba ve kızlarına armağan ediyorum.. Dizinin diğer müziklerine de ilerleyen günlerde yer vereceğiz. Ancak bu sizinle paylaştığım ilk behzat ç şarkısı olduğundan en duygusalını paylaşmak istedim..

Pilli Bebek Duruyor Zaman şarkısının sözleri de aşağıda...

Sadece ikimizin uyandığı saatlerde
Duruyor zaman
Çünkü sadece sen tutuklarsın beni
Apansız uyanış gibi
Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin...

Büyüsen de, gitsen de hala bekliyor gibi beni
Uzanmış küçük ellerin
Gel kızım sokul bana
Bir kez daha alayım kokusunu
Benim küçük bahçemin...


Yorum Yap..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder