30 Ekim 2011 Pazar

Cansu Dere de Behzat Ç'de !

Cansu Dere de Behzat Ç'deCansu Dere'nin, Behzat ç sinema filminde oynayacağını bilmeyenler olabilir diye sizleri bu konuda bilgilendirmek istedim. Sinema filminde 'idealist,burnunu herşeye sokan,kuralcı' bir istihbarat elemanını oynayacak olan Cansu Dere,bazı Behzat Ç hayranları tarafından pek de istenmiyor.

Nedenini bilmiyorum açıkçası ,neden Cansu Dere'nin Behzat ç Seni Kalbime Gömdüm'de oynamasından rahatsız olan bir kitle var ? Cansu Dere'nin Behzat ç'nin karizmasını çizeceğini mi düşünüyorlar ? O da sonuçta başarılı bir dizi oyuncusu değil mi? Ben onun oynadığı dizileri (daha doğrusu genellikle dizi izlemem Behzat Ç dışında.) pek takip etmedim. Ancak yüzü hem sinemaya,hem de dizilere gayet iyi giden birisi değil mi Cansu Dere ?

Bunu bloğumuzda Cansu Dere Behzat ç filminde haberini okuyanların huzurlarında paylaşmak istedim. Ben, filmin gizemli ve aksiyonlu havasına Cansu Dere'nin hiçbir zarar vermeyeceğini düşünüyorum. Hatta keşke dizide bile oynasa derim. Tabi her behzat ç hayranının diziye bakış açısı da farklıdır tabi..

Yorum Yap..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder